Monday, February 8, 2010

PROJEK 5-125-5

Project 5-125-5 merupakan project night shoot aku yang terbaru. Beberapa model seperti nana, mas, lan, sharifah, AZ, aainaa, makwei dan firdaus banyak membantu. begitu jugak dengan Yasmin n Yun my sibling.


Project ni actually project yang simple. untuk koleksi peribadi saja.


Project ni akan disettlekan dalam masa 5 bulan di mana 5 shoot terbaik akan aku amek sebagai koleksi sehingga lah ia mencapai angka 125. thats why nama project tu 5-125-5 iaitu 5 photos per shoot, 125 photos to be achieved in 5 month time. Start Disember 2009 yang lepas, setakat ni adalah hasil2 yang berjaya aku perolehi.... dengan tunjuk ajar sifu yang aku hormati.... SANI RAHMAN... arunamaya.....!!!! dan Sifu APAI biszign....... !!!! Dan bro bro aku yang setia n tak lokek ilmu.... Ewan and kazen wife aku Sirreh......

NIGHT SHOOT AT EYE ON MALAYSIA@ Bandar Hilir Melaka





NIGHT SHOOT IN PRECINT 2 PUTRAJAYA @ Palace of Justice



Ni AZ.....


Ni Mas

Ni Nana







Ni Sharifah




NI Lan dan his wife Sharifah











































































No comments:

Post a Comment